آخرین اخبار

شوک دبی به تهران؛ورود قیمت سکه به کانال جدید

اقتصادنیوز: نرخ‌حواله درهم در شروع معاملات امروز نسبت‌ به روز قبل با گپ مثبت باز شد. همین امر باعث شد جسارت خریداران‌ دلار در تهران را بالا برود.

اشتراک گذاری
12 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 4886

به گزارش اقتصادنیوز ، نرخ دلار امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با دو شوک صعودی روبرو شد.

 برخی از سایت ها و کانال ها امروز مدعی بودند که اسکناس آمریکایی تهران وارد کانال جدید شد.

اولین شوک ناشی از نوسانات افزایشی هرات بود.اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده در شروع معاملات نقدی امروز نسبت به دیروز رنج بود اما در ادامه معاملات وارد کانال جدید شد.

دومین شوک حمایتی به دلار تهران از حواله درهم سرچشمه گرفت.

نرخ‌حواله درهم نیز در شروع معاملات امروز نسبت‌ به روز قبل با گپ مثبت باز شد. همین امر باعث شد جسارت خریداران‌ دلار در تهران را بالا برود.

قیمت‌ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله

قیمت دلار امروز  دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، در سطح عدد ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان قرار دارد.همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۲۹۷ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش ۳۱۷ تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز همانند دلار بدون تغییر و در سطح ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان اعلام شده است.نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان، ۴۲ هزار و ۸۸ تومان و ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان درج شده است.

نوسان محدود قیمت طلا

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا با کاهش نامحسوس ۱۱ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۲ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان قرار دارد.

قیمت طلا ۱۸ عیار  طبق سایت اتحادیه طلا و ارز در زمان نگارش این گزارش ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان بود که نسبت به دیروز کمتر از ۵ هزار تومان افرایش را نشان می دهد.

ورود قیمت سکه به کانال جدید

همچنین قیمت سکه امامی در سایت مذکور امروز وارد کانال ۳۵ میلیون تومان شد و تا ۳۵ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان پیشروی کرد.فلز گران بهای داخلی عصر امروز در حول و حوش ۳۴ میلیون و ۷۵۱ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز تقریبا ۷۵۰ هزار تومان گران شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =